mathildaberglund

Alla inlägg under december 2011

Av Selma och Clara - 29 december 2011 17:20

Hej

Imorn åker jag på nyårsläger kommer hem den 1 januari.

Har ingen lust att skriva för då blir det bara ett deprimerande inlägg..

Va med Saga idag (Y) <3

Men ska packa nu

Hejdå

Gott nytt  år

/Selma

Förlåt för detta ovärda och tråkiga inlägg men har verkligen inte lust  att skriva just nu.


Av Selma och Clara - 28 december 2011 22:43

Heej

Sitter och dricker pepparkaks-te =)

Fick det i julklapp av Julia + polkagris-te, hallon och grädd te och en supersöt tekopp =)
Awesome!
Bästa presenten eller vad!

Ser typ på twilight, tycker inte alls om dom filmerna.

Eller asså jag älskade filmerna i 4-6

Men nu så typ bara nej.

Men måste läsa färdigt första boken innan lovet är slut och jag kommer typ inte ihåg nåhot från första filmen boken

(som jag läste i fyran)

Har inte sett filmen sen fyran heller så det får bli så :S

Funderar på att byta till devote my showroom eller  blogg.se

För bloggplatsen har så sjukt mycket reklam, serriöst överallt!

Och det ser så fult ut tycker jag...

Men vi får se jag kanske gör en utan att skriva här (till en början)

För att få ordning på den och så =)
MEn vi får se ifall jag hittar något bra ställe =)
Ska nog lägga mig och sova, får se färdigt på filmen imorn om jag orkar..

Ska sälja tidningar imorn.

Just nu äger livet =)

Kan lägga upp lite bilder bara för att ;D

                          

Blev kankse lite många men jaja =)

Godnatt

/Selma

Av Selma och Clara - 28 december 2011 19:44

Heej

Kome hem för någon timme sen...

Den kameran jag ville ha fanns inte i lager -.-''

BAJS

eller den fanns på andra ställen fast  för två tusen spenn dyrare x'D
Men så himmla onödigt han som hjälpte oss typ berättade ALLT om den, mamma bara

- Finns den på lager?
- Det vet jag inte... (han som hjälpte oss)

Ja bara opfnps<ohterödtguijk om han inte vet om den finns på lager kan han väll kolla det innan han ska gå egenom varenda funktion kameran har, villket jag redan visste .

Så det blev ingen kamera idag men snart hoppas jag!

Ska bada nu sen blir det att läsa rästen av kvällen.

Imorn ska jag sälja tidningar med Saga =)
Dålig uppdatering alltså =/
/ Selma

Av Selma och Clara - 28 december 2011 13:50

Heej

Skulle ju ha fixa dagens blogg igår men det fick bli idag =)
Vinnare 1.

Vinnare 2.

Vinnare 3.

Vinnare 4

Tack till alla som har varit med! =)
Övrigt mår jag inte så bra, har ont imagen -.-

Skulle åke till stan med Saga och Tova, men orkade inte så stannar hemma och läser. -.-

Måste läsa färdigt om jag kunde drömma inannan skolan börjar!

Har typ bara läst två kapitel!

Ska och kolla på kamera med mamma sen! =)
/ Selma

Av Selma och Clara - 27 december 2011 20:12

Heej

Jag vte att inlägget  innan var väldigt felstavat och mojs, men jag suger på att skriva på touch.

Har egentligen inget vettigt att skriva....

Dom här dagarna är egentligen helt ovärda så gör en sista dag nu =)
Jag tar bara någon random

Dag 24. Meningen bakom mitt bloggnamn.
Jao, detta kan bli hur fail som helst men jaja.
Jag har försökt skriva detta flera gånger men kommer inte på någon bra förklaring...
Men iaf
När jag kollar efter bloggar så söker jag på vanliga namn t ex  Emma."balala.se"
Och då tänkte jag att Selma inte är så vanligt.
Jag heter nämligen Selma Mathilda Berglund.
Och då tänkte jag att Mathilda är vanligare än selma så ja...
Hade gjort ett videoinlägg om detta men sen funkar det inte att ladda upp och bajs :S
Men funderar på att byta till devote/blogspoot eller något sånt, men vi får se.
Ska säga vinnarna av dagensblogg senare också, inte så måga som är med men jaja..
Ska gå ner och dricka te nu =)
/Selma
 
Av Selma och Clara - 27 december 2011 12:27

Heej Vaknade runt 10 halv 11Då kom min lilla söta kusin och la sig hs mig och ville att jag skulle berätta sagor (a) Sen gick ja upp och åt farmors goda chokladgröt (Y)sedan gick jag och satte mej vid min dator och försökte fixa internet, vilket inte gick bra.Sen kom min älskade kusin med hennes iPad så får låna den ;)Igår var vi på bandy, villa mot några andra ;)Efter det åkte vi hem till kusinerna och åt pizza och spelade spel :DIdag så ska vi typ städa och packa ihop.Sen så blir det att sitta i en trång bil i tre/fyra timmar. Tagga!!! eller..Men datorn står på ladning så det blir att se på film (Y)Imorgon blir det att sälja tidningar me Saga =DHar inte så mycket ner att skriva /Selma ;)

Av Selma och Clara - 25 december 2011 00:43



     

Kom hem för typ en timme sen ;D

Dagen har varit grym! =)

Fick awesome presenter =)
Fett glad för kommer nog snart ha råd med en systemkamera! =)
Fick ju pengar ;D
Sen fick jag ju annat också men orkar inte skriva de här nu....

Nej men kommer kanske bilder senare ;D
Men Syrran var ju med och tog kort fick också låna hennes kamera en stund =)
Så en del bilder har jag tagit, men jag orkar inte lägga upp så många

Amandas Blogg

Och nu började såklart bloggplatsen dampa så bilderna kom före men orka?

Men ska dusha nu, imorgon ska jag ju åka till farmor och farfar så de blir ingen uppdatering för mig på ett tag ;D

God Jul!

/Selma



Av Selma och Clara - 24 december 2011 12:08

God Jul & Gott Nytt År! ! ! ! !



Kram Clara <3 <3 <3


Presentation


Heej
Vi är två tjejer födda 98
Clara och Selma heter vi ;D
Vi gillar att fota så det kommer säkert att komma många foton.
Det är förbjudet att kopiera bilder från bloggen!

Kategorier

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards