mathildaberglund

Direktlänk till inlägg 24 januari 2012

Snabbinlägg

Av Selma och Clara - 24 januari 2012 20:38

Heej

Kom nyss hem från Saga, vi har typ sett på tv;)

Lite kort om dagen:

Imorse hade jag inte tänkt att gå till skolan eftersom jag hade fett ont i magen -.-

Men jag gick ändå fast kom lite sent till första lektionen.

Sen var det ddaans på gympan, riktigt kul! ;)
Resten av dagen har varit flum typ...

Men nu ska jag hitta på något innan jag lägger mig

Skirver mer imorgon kväll

/Selma

  

"Älskar dig bror"


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Selma och Clara - 22 april 2012 15:57

Här är min nya blogg!http://selmaberglund.devote.se/

Av Selma och Clara - 31 januari 2012 20:46

Heej Jo jag har tänkt på en sak... Asså typ alla som har en blogg skriver jämt vad dom tänker och tycker, nej men ni fattar dom skriver något som är värt att läsa... Och jag har försökt skriva sånna inlägg men som ni har märkt så är jag inte br...

Av Selma och Clara - 31 januari 2012 14:01

Heej Sitter i  skolan och ska ha ska ha svenska, dagen har varit bra. Men nu när jag har slutat åker jag in till stan och kollar kite ;)Bloggar mer när jag kommer hem ifall jag hinner, ska plugga SO, matte, engelska och tyska... Men det kommer ...

Av Selma och Clara - 30 januari 2012 22:01

Heej!Märkta just en sak... Jo ifall de är rekam på spotify och så stänger man av ljudet så stannar reklamen x'')hehe Just nu är jag på sådär bra humör! (Y) BÄST!!! Just nu är mitt liv underbart och alla små fina personer som läser detta: NI ÄGER...

Av Selma och Clara - 30 januari 2012 16:45

Heej Idag så ska jag typ städa och plugga så kommer nog inte blogga =/Ha en bra dag /Selma ...

Presentation


Heej
Vi är två tjejer födda 98
Clara och Selma heter vi ;D
Vi gillar att fota så det kommer säkert att komma många foton.
Det är förbjudet att kopiera bilder från bloggen!

Kategorier

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards