mathildaberglund

Direktlänk till inlägg 31 januari 2012

Tankar...typ

Av Selma och Clara - 31 januari 2012 20:46

Heej

Jo jag har tänkt på en sak...

Asså typ alla som har en blogg skriver jämt vad dom tänker och tycker, nej men ni fattar dom skriver något som är värt att läsa...

Och jag har försökt skriva sånna inlägg men som ni har märkt så är jag inte bra på det...

Så ber om ursäkt för att alla inlägg är fett konstiga men ja...

tänkte ta några sanningar om mig bara för att jag är tråkig;)

SENASTE:
1. Dryck: Vatten
2. Telefonsamtalet: Julia
3. SMS: Maria
4. Sång du lyssnade på: It Girl

 

HAR DU NÅGONSIN:
6. Dejtat någon två gånger:nej
7. Har någon varit otrogen mot dig: nej
8. Varit kär: Ja
9. Förlorat någon speciell person: ja.
10. Varit deprimerad: Inte direkt
11. Varit så trött att du somnat sittandes: I någons knä, ja annars vet jag inte


DINA TRE FAVORITFÄRGER:
12. Grön
13. Blå och marinblå
14. Vit


I ÅR HAR DU:
15. Lärt känna en ny vän: Ja :) (Y)
16. Fått ditt hjärta krossat: nej, eller nej
17. Skrattat så att du har börjat gråta: ja :)
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: Inte ändrat mitt liv direkt
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: Ja ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: Inte iår tror jag :)
21. Förlorat en vän: Ja


BLANDAT:
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Haha det var ju ett jag sen man var inne där, ahr ingen aning
23. Hur många barn vill du ha i framtiden: 2 eller 3 tror jag :)
24. Har du några husdjur?: Jag hade en hamster fast den dog...
25. Vill du ändra ditt namn: Ibland vill jag det iband inte
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: repade med mitt dåvarande ""band"" eller vad man ska säga, ägde iallafall♥
27. Vilken tid vaknade du idag: Sju tror jag
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: Sov tror jag
29. Någonting som du längtar till: SOMMARN! Kommer bli awesom!♥♥♥
31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Ja.
32. Vad lyssnar du på just nu: inget typ
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: haha men mentor heter ju det så ja
34. Vad gör dig irriterad just nu: Att det är översvämming i bankok så att jag inte kan köpa min kamera...oaeufkeghrs

 

OM DIG:
36. Vad är ditt namn: Selma
37. Singel/upptagen: singel
38. Stjärntecken: Fisk :)
39. Kille eller tjej: tjej
40. Grundskola: Ilanda
41. Gymnasie:
42. Högskola:
43. Hårfärg: Ljusbrunt (när det inte är färgat)
44. Långt eller kort: Kort men sparar till långt
45. Längd: Oj har ingen aning men 1.50 - 1.56 tror jag
46. Vad gillar du gällande dig själv: Ögonen tror jag
47. Piercings: Öronen om det nu räknas
48. Tattoos: Nej
49. Höger eller vänster: höger

 

DIN FÖRSTA:
51. Operation: ingen
52. Piercing: tog hål i öronen först i fyran sen växte dom igen och sen i sexan
53. Tatueringen: Ingen
54. Bästa vän: Dom närmaste är nog Tova, Saga, Clara och Julia men sen har jag ju fett många mer awesome vänner ;)♥
55. Sporten du spelade: Fotboll tror jag
56. Husdjur: Fiskar xD
57. Vaccination du minns: En på dagis som man skulle ta i armhålan xD Fats det ända jag kommer ihåg är att jag började skratta ;)

58. Konsert: Kommer inte ihåg den första men typ dabas eller gyllene tider men tror det var dabas.
60. Alkohol du drack:

 

JUST NU:
61. Äter du: Popcorn
62. Dricker du: Vatten
63. Är du på väg att: ?
64. Lyssnar du på: inget
65. Väntar du på: Att jag ska bli klar med det här så jag kan se på how i met your mother ♥

 

DIN FRAMTID:
66. Vill du ha barn: Ja :)
67. Vill du gifta dig: JA
68. Karriär i åtanke: Psykolog eller typ på socialtjänsetn, tror jag iaf ;)(mobba inte stavningen)

 

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
69. Läppar eller ögon: ögon :)
70. Kramar eller pussar: båda
71. Kortare eller längre: längre, men inte för lång ;)
72. Yngre eller äldre: äldre isf
73. Romantisk eller spontan:Båda tror jag ;)
74. Snygg mage eller snygga armar: Bryr mig inte
75. Tatueringar eller piercingar: Helst inget, men isåfall en liten tatuering.
76. Känslig eller inte: Inte överkänslig
77. Ragg eller förhållande: förhållande♥
78. Bråkstake eller tveksam: tveksam tror jag men inte för tveksam

 

HAR DU NÅGONSIN:
79. Kysst en främling:Nej
80. Gjort något sjukt spontant: Hehe ja det har jag nog gjort ;)
81. Tappat glasögon eller linser: Solglasögon ;)
82. Haft sex på första dejten:Nej
83. Krossat någons hjärta:Asså... Vet inte kanske?
84. Har någon krossat ditt hjärta:Nja inte riktigt
85. Har du blivit arresterad:Nej
86. Dissat någon:Ja
87. Gråtit när någon dött:Ja..
88. Gillat din tjejkompis (mer än som vän): Nej


TROR DU PÅ:
89. Dig själv:Det beror på vad jag är på för humör men oftast ja
90. Mirakel:Nej
91. Kärlek vid första ögonkastet:Ja♥
92. Himlen: inte just himlen men jag tror att man kommer nån stans ;)
93. Tomten: Tomten in my heart♥ ;)
94. Att kyssas på första dejten:Ja :) ♥
95. Änglar:Nej

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Selma och Clara - 22 april 2012 15:57

Här är min nya blogg!http://selmaberglund.devote.se/

Av Selma och Clara - 31 januari 2012 14:01

Heej Sitter i  skolan och ska ha ska ha svenska, dagen har varit bra. Men nu när jag har slutat åker jag in till stan och kollar kite ;)Bloggar mer när jag kommer hem ifall jag hinner, ska plugga SO, matte, engelska och tyska... Men det kommer ...

Av Selma och Clara - 30 januari 2012 22:01

Heej!Märkta just en sak... Jo ifall de är rekam på spotify och så stänger man av ljudet så stannar reklamen x'')hehe Just nu är jag på sådär bra humör! (Y) BÄST!!! Just nu är mitt liv underbart och alla små fina personer som läser detta: NI ÄGER...

Av Selma och Clara - 30 januari 2012 16:45

Heej Idag så ska jag typ städa och plugga så kommer nog inte blogga =/Ha en bra dag /Selma ...

Av Selma och Clara - 29 januari 2012 20:37

Heej Joo vi provade ju doves brun utan sol, och huden har inte ändrats något än men vi har kollat på en sida om vad folk tycker om den och så, och det är många som skriver att man ska ta den dagen efter också, så jag får lägga på ett lager imorn så...

Presentation


Heej
Vi är två tjejer födda 98
Clara och Selma heter vi ;D
Vi gillar att fota så det kommer säkert att komma många foton.
Det är förbjudet att kopiera bilder från bloggen!

Kategorier

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards