mathildaberglund

Alla inlägg den 17 december 2011

Av Selma och Clara - 17 december 2011 23:24

Hej

Sitter och kollar på julkalendern,och så ska alla säga sitt namn typ och sen bara Selma och jag WTF =)
Haha!

Okej jag HAR världens dåligaste humor, men jag älskar den ;)

har inget vettigt att skriva :S

Bloggar mer imorn

/ Selma


Av Selma och Clara - 17 december 2011 16:09

Hej

Har precis städat rummet

Orkar inte skriva något men dagen ägde

Här får ni ett SJUKT roligt klipp Saga visa mej igår xD ='''D

/ Selma


Av Selma och Clara - 17 december 2011 10:48

Hejhej.

Har inte bloggat på sjkt länge men orka förklara..

Igår va sista ridlektionen för säsongen och vi hade typ friridning :D

Jag red bridie och var den enda som red barbacka, och vi fick rida några hinder om vi ville

som var typ ca 40cm och 60cm. Det var as kul!<3

Har varit på fotbollsträning nyss och det är så himla gött att träna på morgonen :D

Imorgon blire kanske träningamatch mot norrstrand :) Kul om det blir av <3

Jag är så trött på personer som inte säger som det är.. som om man blir mindre sårad av

att komma på saker själv. Jag säger bara '' berätta sanningen även om personen kan bli sårad

så är det ingenting emot hur det blir för personen att få reda på det på annat sätt!''.

Jag har lixom varit med om det tusen gånger och det är inte kul. Kanske inte det har varit några

allvarliga grejer som man tänker så mkt på men det sårar....

     

/Clara <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heej
Vi är två tjejer födda 98
Clara och Selma heter vi ;D
Vi gillar att fota så det kommer säkert att komma många foton.
Det är förbjudet att kopiera bilder från bloggen!

Kategorier

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards