mathildaberglund

Alla inlägg den 23 december 2011

Av Selma och Clara - 23 december 2011 16:46

Heej

har precis slått in dom sista julklapparna! (Y) =)
eller jag har två kvar fats jag orkar inte ta dom nu ;D

Sålde ju tidningar med Saga idag, gick jättebra fick sålt allt utom en bilaga ;D
sen så drog vi hem till Saga och typ såg på tv och spelade mario broo (a)
Hahaha i typ 4:an eller 5:an var vi serriöst beroeende av det x'D HAHA

Sen så åkte jag hem och typ började med julklapparna ;)
Asså varför ska det regna!!!
Jag vill ha tillbaka snön! =(

Men imorn åker vi först till mormor där typ hela släkten är (på mammas sida då)

Sen så typ lite innan kalle anka åker vi till våra kusiner (på mammas sida ;D)

Och firar jul med dom närmaste kan man säga ;)
Sen i övermorn så åker vi till farmor och farfar, eller först så åker vi till något ställe och firar jul med pappas släkt =)
Sen åker vi till farmor och farfar och är där i några dagar, dom har inte något internet så kommer inte blogga då =/
Men sen så har jag inte så mycket mer planerat förutom alla sälja tidningar med Saga och sova över med några =D
Awesome ;D

Just nu sitter jag och lysnar på nyan cat xD

Liv man har ;D

Men ska ta och lläsa lite ;)
/ Selma

Glöm inte dagensblogg!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heej
Vi är två tjejer födda 98
Clara och Selma heter vi ;D
Vi gillar att fota så det kommer säkert att komma många foton.
Det är förbjudet att kopiera bilder från bloggen!

Kategorier

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards