mathildaberglund

Alla inlägg den 22 december 2011

Av Selma och Clara - 22 december 2011 23:00

Heej

Här kommer bliderna

Blev faktist ganska nöjd idag =)

        

Och redigerat

 

Godnatt

/Selma    

Av Selma och Clara - 22 december 2011 17:33

Heej

Har städat rummet och damsugit hallen och toaletten ;D
Så nu är det bara att vänta på att mamma ska komma hem så ska vi ta in granen och julpynta! =)
Det tycker jag är en av dom bästa sakerna med julen, att ställa fram alla saker (a) ;D

Ska ta lite kort också =)

dagen har varit helt okej, jag har typ bara chillat (Y)
Ímorn blir det att sälja tidningar med Saga, så måste gå upp klockan 9 =/
Men jaja, då kan jag ju iaff sommna kvällen före julafton, haha nää skojja bara men förut hade jag verkligen SKITsvårt att sommna dagen innan julafton. Fast det hade väll typ alla elr? ;D
Men ska kanske göra en julheader?

Men får se ifall jag gör en ny efter jul, asså inte så att jag har kvar julheadern utan att jag har den som jag har nu (Ni bara K)
Men jag skriver mer senare ikväll

/Selma

Av Selma och Clara - 22 december 2011 17:12

Hej hej. :D

Jul snart. Så chill med lov :D

Har bakat lite, handlat julklappar, städat så jag är nog ganska färdig nu med allt.

Snart är det majsonlan!!!(lan hoss oss med min brors kompisar)

Ska försöka va vaken till mer än 5 den här gången ;)

Ja, sen är det ju nyårsläger!!! ska bli så himla kul!! längtar!!<333

Kram Clara

:DD

Av Selma och Clara - 22 december 2011 15:04

 

Jag lottar ut vinnarna någon gång, får se.

Hoppas ni är med ;D
/ Selma

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heej
Vi är två tjejer födda 98
Clara och Selma heter vi ;D
Vi gillar att fota så det kommer säkert att komma många foton.
Det är förbjudet att kopiera bilder från bloggen!

Kategorier

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards