mathildaberglund

Alla inlägg den 4 januari 2012

Av Selma och Clara - 4 januari 2012 23:45

Hej hej

Hade gjord värsta lång inlägget och så bara försvinner det! :O
Men ska försöka göra detta ganska lång, orkar bara inte skriva allt som jag skrev i det förra.

Kvällen spenderades med tjejerna♥

Vi delade ut julklappar, spelade spel, såg på film och myste ♥

Riktigt bra kväll, älskar er♥

Idag vaknade jag runt halv tolv, mådde skit då så jag orkade inte blogga, eller något annat för den delen.

kom upp från sängen klockan 2 då drog ja på mig kläder sen gick jag ner och började städa och göra iordning för kvällen.

Eftersom dom kom klockan 4 så hann jag inte göra iordning mig ås fikc springa upp och byta kläder iaf ;)

Imor











Av Selma och Clara - 4 januari 2012 10:19

Hej, igår var jag på stan med selma, saga & tova :DD

Vi köpte julklappar till varandra som vi ska ha på våran lilla julafton som vi ska ha ikväll :)

Jag köpte också två tröjor till mig själv från monkie för deras rea var så himla värd att köpa på.

Men idag ska jag bara chilla, kanske städa och slå in klapparna.

Sen ska jag ju till selma ikväll. Fast vi ska ha besök också hemma så jag får inte stanna för länge..

Jag ska få en systemkamera!! :DDDDD:DDDDD

Den kommer om bara några dagar!!!!!:DDDDD:DDDDD:DDDDD

Men jag fick välja bort ridläger i sommar men så får det va....

Om jag verkligen vill på ridläger så får jag spara ihop till det själv.

Ja, det var nog allt :)

Kram Clara

Presentation


Heej
Vi är två tjejer födda 98
Clara och Selma heter vi ;D
Vi gillar att fota så det kommer säkert att komma många foton.
Det är förbjudet att kopiera bilder från bloggen!

Kategorier

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards