mathildaberglund

Alla inlägg den 6 januari 2012

Av Selma och Clara - 6 januari 2012 22:18

Heej

Ser på new moon, inte den bästa filmen men Amanda har min dator så har inga bra filmer, och jag behövde rensa huvudet ;)

Allt är skit nu -.-

Längktar till skolan. Jag hatar nästan jämt den sista veckan på lovet, tur att jag har mina älskade vänner

Älskar er enormt och är sjukt glad att ni finns här för mig :*

Okej nu ska jag försöka göra detta till ett lite "roligare" inlägg ;)

Idag sålde jag tidningar med Saga, gick ganska bra ändå ;)
Sen så åkte jag hem och åkte nästan direkt vidare på en sak, Sen åkte jag och Maria till ICA och köpte massa frukt och choklad att doppa frukten i (Y)

MYS(L)

Imorgon ska jag sälja tidningar med Saga, får se vad som händer sen.

Tar dagen som den kommer ;)

Men nu ska jag gå ner och köra med andra ord med mamma och pappa ;)
/Selma

 

Älskar er

Av Selma och Clara - 6 januari 2012 18:42

 

/Selma

Presentation


Heej
Vi är två tjejer födda 98
Clara och Selma heter vi ;D
Vi gillar att fota så det kommer säkert att komma många foton.
Det är förbjudet att kopiera bilder från bloggen!

Kategorier

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards