mathildaberglund

Alla inlägg den 28 januari 2012

Av Selma och Clara - 28 januari 2012 17:04

Hemma från en springtur med julia, vi var väll ute i typ en timme tror jag.

Gick iallafall ganska bra(Y)

Hon stannar en natt till så vi drar till ica sen och köper godis och sendan till shell och hyr film(Y)=)

Bilder kommer^^

Kommer bli en myskväll iallafall ;)

det gillar vi! =)

Men nu får ni ha det så bra :)

/Selma♥

 

Älskar dig kusin♥ 

Av Selma och Clara - 28 januari 2012 13:19

Heej

Jo anledningen för att jag inte har bloggat så mycket är för att bloggplatsen suger och jag ska ju byta "sida" att blogga på.(blogg.se)

Men jag behöver lite hjälp hur man fixar header och sånt där (a)

Och just nu ser ju denna blogg helt bajs ut ;)

har heller ingen ork att fixa den.

just nu sitter jga och Julia och ser på tv, hon sov här inatt.

Vi kom hem typ kvart över tolv nån gång, så vi stannade inte jätte länge men kul vare ;)

vi var ju på junis och bakade tårta! =)

Våran blev bäst! ofc ;)

Men nu ska jag vara lite social:)

/Selma♥


Bästa tårtan ever! Eller vad säger ni? ;)

Presentation


Heej
Vi är två tjejer födda 98
Clara och Selma heter vi ;D
Vi gillar att fota så det kommer säkert att komma många foton.
Det är förbjudet att kopiera bilder från bloggen!

Kategorier

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards